maandag 8 oktober 2012

Voor de quilt liefhebbers

Vandaag zomaar even een blogje tussendoor. Omdat ik zin heb om mooie dingen te zien en me met mooie dingen te omringen. Gewoon, om mezelf dat in herinnering te brengen. Dat is soms nodig.
Ik hou heel erg van quilts. Ze zijn zo kleurrijk en fantasierijk. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik quilten ook heel erg leuk vind, maar daar ben ik niet ervaren in. Ik had ooit wel het plan om dat te worden, maar het is bij een voornemen gebleven. Op dit moment vind ik dat wel prima.

Tijdens een verblijf in het Blair House heb ik alle quilts op de foto gezet, voor inspiratie. De beheerder en Michel hielden ze voor me omhoog.


Deze ligt op het bed in Florence's room. 


Deze is van Jennifer's room. 


En deze bekleedt het bed van Eric's room. 

Ooit, toen ik nog zeeën van tijd had, heb ik zelf een quilt gemaakt. Geheel autodidact. Eerst had ik er een donkerblauwe katoenen stof tegenaan genaaid, maar die heb ik later vervangen door fleece. Dat was een goeie zet, want hij is heerlijk zacht. Het heeft het formaat van een eenpersoonsbed. En zo van bovenaf op de foto is 'ie eigenlijk wel superleuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten