vrijdag 20 juni 2014

Digitaal leesplezier

Eigenlijk hoort een traditioneel moord mysterie gelezen te worden vanaf papier. Een pocket met een mooi kaft er om, waarvan de hoekjes gaan krullen. Een papieren exemplaar, zodat het stoffig kan gaan ruiken en zodat je het achter kan laten op je vakantieadres voor de volgende bezoeker.

Het is dus best gek dat ik Moord in het Blair House online ben gaan schrijven.
Het wordt nóg gekker: ik heb het manuscript (nog steeds de ruwe versie) omgezet in pdf en epub!

De pdf vind je hier.
De epub vind je hier.

Beide documenten vind je ook terug rechts op de hoofdpagina van dit blog.
Het is me gelukt om zelf uit te vogelen hoe ik de documenten hier zou moeten delen, ik hoop dat ik goed gevogeld heb en dat jullie het ook kunnen lezen :-) .




Volg moord in het blair house op bloglovin <a href="http://www.bloglovin.com/blog/5759025/?claim=2az5u2sbxbm">Follow my blog with Bloglovin</a>






4 opmerkingen:

  1. Ga ik vanavond uitproberen Anita, die epub.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem gedownload. Op mijn e-reader ziet de epub er goed uit. Als ik tijd heb, ga ik hem lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je dat je het al even geprobeerd hebt.
      Neem de tijd hoor ;-)

      Verwijderen